De stijl van uw zaak, consistent en kwalitatief.
Het belang van een goede huisstijl wordt soms eens over het hoofd gezien. Nochtans ten onrechte want een consistente huisstijl is even belangrijk als de communicatie zelf.
Van de kleuren van het logo tot de lettertypes van een email: alles wordt ontworpen in een huisstijl. Daardoor zal alle communicatie door de ontvanger als één geheel gezien worden.
Wij vertrekken steeds vanuit het logo om de huisstijl verder te definiëren. Daarop gebaseerd maken we zowel de grafische opmaak voor uw huisstijl voor documenten, emails, enz. Daarnaast maken we ook een soort draaiboek waarin een aantal parameters vastliggen om de huisstijl consequent te houden: lettertypes, kleuren, slagzin,... Door dat vooraf vast te leggen, hoeft u daar bij een communicatie geen tijd meer aan te spenderen én kan u kwaliteit bieden aan de ontvanger.
Meer dan alleen 'mooi'
Bij het definiëren van een huisstijl zorgen we natuurlijk dat deze er goed uitziet maar we kijken ook naar het nut. Een document moet mooi ontworpen zijn, maar moet vooral het doel ondersteunen.
Fier op jouw communicatie
Wij nemen de uitdaging aan om een huisstijl te ontwerpen die ervoor zorgt dat je wil communiceren met klanten en potentiële klanten, die je fier maakt een brief te versturen en een visitekaartje af te geven.
Van visitekaartje tot bedrijfsfilm
Wij hebben de knowhow in huis om alle documenten die u nodig kán hebben, te ontwerpen. Wij gaan zelfs verder en definiëren de volledige 'sfeer' van jouw zaak, tot de bedrijfsfilm toe.
Uniek en persoonlijk
Net zoals het logo bij jouw zaak moet passen, spreekt het vanzelf dat ook de huisstijl dezelfde sfeer moet uitstralen. Zo ontstaat een gevoel van kwaliteit en consistentie bij jouw klanten.
Draaiboek
Dankzij een duidelijke bepaling van alle aspecten van jouw huisstijl, heb je steeds een houvast om naar terug te grijpen. Die aspecten leggen we vast in een soort draaiboek: een handleiding voor toekomstig gebruik.
van logo tot huisstijl
Dankzij onze kennis op vlak van grafische diensten én marketing, kunnen wij garanderen dat de huisstijl zal 'werken'. Alles kan dus bij ons in huis, en dat is in jouw voordeel.
Enkele recente klantenreacties!
Opvallend Consistent Kwalitatief
OPVALLEND: Net zoals een logo, mag de huisstijl opvallen. Zo komt jouw boodschap bij de ontvanger beter binnen en blijft ze langer hangen.
CONSISTENT: Communiceren moet op een consistente manier. Zo weet de ontvanger bij de eerste oogopslag van waar de boodschap komt. Dat geeft vertrouwen.
KWALITATIEF: Met de huisstijl wil je vertrouwen uitstralen naar de ontvanger en vertrouwen krijgen van deze persoon. Dat kan met een kwalitatieve huisstijl.