Logo & Huisstijl | Drukwerk | Webdesign
Kaartjespost is een webshop voor originele geboortekaartjes en bijpassende doopsuiker. Naast de geboortekaartjes van eigen ontwerp en doopsuiker, biedt kaartjespost ook een mooi gamma aan gepersonaliseerde geschenkjes aan, zoals bedrukte t-shirtjes, baby mutsjes, knuffels en wenskaartjes.
Bij de lancering van het merk 'kaartjespost' was het belangrijk dat alles een vrolijke en kwalitatieve uitstraling had. Leuke kleuren en speelse effecten waren heel belangrijk om het merk op de juiste manier in de markt te zetten. Die speelsheid moest doorlopen van het logo tot de website en in alle communicaties.
Alles begon met de creatie van het logo en de huisstijl. Het webdesign vloeide daaruit verder. Wat hebben we voor Kaartjespost gedaan:
Verschillende formaten en bewerkingen
Het logo en de huisstijl moesten een zekere vrolijke speelsheid bevatten. Toch moest de naam hierin duidelijk verwerkt zijn met mogelijkheden om het logo op verschillende manieren te kunnen gebruiken. Onder de huisstijl vielen uiteraard de verschillende componenten:
"Zowel het logo als de huisstijl is een perfecte vertaling van waar kaartjespost voor staat: vrolijk en jong.
Thumbs up." - E. Andries