Bereik iedereen via social media
Iedereen 'zit op' social media, het is dus nog nooit zo gemakkelijk geweest om zoveel mensen tegelijk te bereiken.
Gemakkelijk? Tja, je moet natuurlijk een beetje weten wat je doet. Net omdat er zoveel mensen via social media te bereiken zijn, is het cruciaal uw doelgroep juist te definiëren.
Daarnaast is het zo dat rechtstreeks verkopen op social media niet zo goed werkt. Net omdat het sociaal is, werkt een meer persoonlijke aanpak beter. Advies geven en mensen verder helpen met het probleem waar zij mee zitten, is een manier om uw oplossing aan te bieden, zonder deze echt te verkopen.
Hét sociale netwerk
Facebook weet alles over ons, echt alles. Dat wordt al eens gezien als een nadeel (privacy-gewijs) maar is voor ons als marketeers een echt voordeel. Dat wil namelijk zeggen dat wij een doelgroep heel nauwkeurig kunnen gaan bepalen en er zo voor zorgen dat de juiste mensen uw advertentie zien.
Professioneel netwerk
Op LinkedIn gaat het er allemaal wat professioneler aan toe. Dit netwerk is vooral belangrijk om uw bedrijf en activiteit op een goede manier in de kijker te zetten en zo uw netwerk steeds te herinneren aan uw diensten.
Korte boodschappen voor de wereld
Twitter is een vaak onbegrepen netwerk. De kracht ervan ligt in korte boodschappen die iedereen kan volgen. Een persoon hoeft dus niet rechtstreeks aan jou gelinkt te zijn om te kunnen volgen. Tweet korte boodschappen die nieuwsgierigheid opwekken.
Nieuwsbrieven doorheen het jaar
E-mail is een rechtstreekse link naar de ontvanger. Wanneer u zijn of haar emailadres ter beschikking heeft, wil dat zeggen dat deze persoon u of uw bedrijk (van ver of dicht) kent. Omdat een e-mail zo rechtstreeks is, is het een heel efficiënte manier van communiceren.
YouTube en Instragram
'Een beeld zegt meer dan duizend woorden' blijft een zinnetje dat we steeds in ons achterhoofd dienen te houden. Mensen zijn visueel ingesteld en door goede beelden te gebruiken, al dan niet bewegend, kunnen we iemand prikkelen zodat deze openstaat voor de boodschap die u wil geven.
Evolutie en beweging
Ons leven in continu in evolutie en beweging. Door de beweging van uw klanten en potentiële klanten te herkennen, kan u daarop inspelen. Dat geeft u oneindig veel mogelijkheden om hen te bereiken en te 'spreken'.
Facebook marketing / e-mail marketing / Facebook adverteren / LinkedIn voor bedrijven / Twitter / Instagram / YouTube / ...
Enkele recente klantenreacties!